janwillemenlouise.reismee.nl

At LAX

Ja ja we zijn aangekomen op het vliegveld. Vanmorgen zijn we tegen half 11 bij ons hotel weggegaan naar de autoverhuur om onze auto in te leveren. Dit ging verrassend snel eigenlijk. Ze hebben 1 keer rond de auto gelopen en toen was het goed. De auto van de mensen voor ons werd zo'n beetje binnenste buiten gekeerd. Nou ja hadden wij deze keer mooi geluk :) Vanaf de autoverhuurwerden we met een shuttlebus naar onze terminal gebracht. In deze bus de eerste nederlanders alweer tegen gekomen hahaha en die wisten gelukkig welke terminal wij moesten hebben omdat hun met dezelfde maatschappij terugvlogen. Na een half uurtje wachten ofzo konden we inchecken. Hier werden onze koffers gewogen en deze moesten we daarna zelf meenemen naarde X-ray machine waar alle koffers doorheen moesten. (in nederland gebeurt dit achter de schermen maar hier dus niet, hier doen ze dat gewoon midden in de terminal)

Nou ja na het inleveren van de koffers konden we naar boven om door de paspoort controle te gaan en de douane. Hier moesten we weer al onze broekzakken leeghalen, riem af en zelfs schoenen uit hihi. Maar goed we hebben het weer overleeft. Nu zitten we tenmiste jw aan een bakkie koffie en ik aan een watertje te wachten tot we straks het vliegtuig in kunnen. Zoals het er nu uitziet loopt alles in ieder geval nog op tijd.

Het volgende verhaaltje van ons zal hoogst waarschijnlijk vanuit het koude Nederland zijn.

Bye Bye

hella &Gait

ja t is inderdaad hier n stuk kouder hoor.
maar goed.alles went !!knuffel van ons aan jullie,en tot morgen op schiphol .