janwillemenlouise.reismee.nl

Weer thuis :(

Zo nu eindelijk weer een berichtje van hier. Moesten best weer even wennen aan de tijd e.d. en druk met alle was en spullen weer opruimen. Maar goed.

Na nog even een bakkie koffie voor jw en een flesje water voor mij op LAX zijn we naar onze gate gelopen. Hier konden we wachten tot ons vliegtuig zou komen. Deze zou eerst via Las Vegas vliegen namelijk. Toen hij aankwam op het vliegveld moest iedereen er uit en moesten de mensen die uiteindelijk meegingen naar Nederland opnieuw een Boardingpass ophalen. De rest van de mensen bleef in Los Angeles.

Tegen kwart over 2 konden we boarden en toen iedereen eindelijk op zijn plek zat misten we nog een aantal mensen. Die moesten eerst nog even roken :( hier moesten we opwachten waardoor we pas tegen 10 voor 3 de lucht in gingen.

Onderweg hebben we redelijk veel turbulentie gehad en hierdoor dus ook niet kunnen slapen. Onze vlucht duurde 10 uur en 45 minuten en we waren blij toen we eindelijk geland waren pfff. Het was toen iets over half 11.Toen moesten we nog wachten omdat er nog een vliegtuig stond bij de gate waar wij eruit moesten maar dat duurde gelukkig niet lang.Nadat we uitgestapt waren en door de paspoort controle waren gelopen konden we onze koffers ophalen. Hiervoor moesten we helemaal naar Band 15 dus we moesten een mooi eind lopen. Gelukkig kwamen de koffers ook vrij snel en konden we zo doorlopen via de niks aan te geven poort. Hier stonden mijn ouders al op ons te wachten om ons terug naar huis te brengen.

Rond half 1 / 1 uur waren we thuis en hebben toen gelijk even wat broodjes opgehaald omdat we met gemak toch wel honger kregen. In het vliegtuig konden we voor ontbijt nog wel broodjes krijgen maar deze kwamen uit amerika. En wij waren toch echt wel uitgegeten op dat amerikaanse brood. Dus jw met pa even naar de winkel en ik ben alvast begonnen met de koffers uit te pakken en de was en ma heeft de tafel gedekt. Toen gezellig samen gegeten en tegen half 3 zijn pa en ma naar huis gegaan. We werden al wel aardig moe maar wouden nog niet gaan slapen en gelukkig kwam mijn schoonvader tegen half 4 nog even een bakkie koffie drinken. Die ging tegen half 5 weer weg en om 5 uur storte we allebei in en zijn naar bed gegaan tot half 8. Toen even wat gegeten en even tv gekeken en tegen half 11 weer terug naar bed.

Nu hebben we al aardig het ritme te pakken al hebben we af en toe nog wel een momentje dat de moeheid toeslaat maar goed dat zal er wel bij horen. Inmiddels is alle was alweer weg en de rest opgeruimd.

Groetjes Louise

hella & Gerrit.

Hier nog n berichtje om af te sluiten zoals t hoort.
we zijn blij dat jullie t naar de zin hebben gehad,en dat jullie weer veilig en wel thuis gekomen zijn.jullie zeiden toen we weggingen op schiphol,Laat ons maar achterin zitten,want we zullen vast in slaap vallen.Maar niets is minder waar,we hebben toen al mogen genieten van jullie hele verhalen.dus dat was wel leuk.maar goed aan alles komt n eind,zo ook aan jullie vakantie.maar jullie zullen er vast nog lang aan terugdenken,en nagenieten.(PS viel me wel tegen dat jullie niet wilden eten met ons bij de MAC DONALDS !!!!hahaha.wensen jullie n fijne werkweek toe. kus van ons. weltrusten voor straks. doei doei.