janwillemenlouise.reismee.nl

Laatste volle dag in the USA :(

Helaas is dit onze laatste dag in The Usa (snik, snik)

Vanmorgen zijn we er om 8 uur uitgegaan. Lekker ontbeten in het hotel en tegen 9 uur op pad gegaan richting Universal Studio's Hollywood. Normaal gesproken was het 45 minuten rijden maar met het verkeer in LA kun je er vanuit gaan dat het langer duurt. We waren er dan ook pas tegen half 11. De eerste dag dat we hier reden dachten we dat het eraan lag dat we in de spits reden ofzo maar niks is minder waar het is hier gewoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week file rijden. Maar goed we waren er en daar ging het om. Vandaag was het rond de 35 graden en dus eigenlijk te warm voor een dagje pretpark maar goed we hadden geen andere dag meer in het vooruitzicht dat we hier waren.

We hebben lekker rond gelopen in het park. Eerst hebben we de studio tour gedaan. Hiermee wordt je rond en door het gedeelte gereden waar opname's gemaakt worden voor serie's en films. Op het moment dat wij er waren werden er opname's gemaakt voor Bones en een nieuwe film die volgend jaar pas uit gaat komen.

Ook hebben we een voorproefje gehad van de nieuwe 3d 360gr film van King Kong. Dit was heel apart om te zien. Wel iets om aan te wennen hoor dat je helemaal om je heen film ziet.

Daarna zijn we naar de voorstelling van Waterworld geweest. Een show in en om het water. Mooi in elkaar gezet met veel special effects.

Door het hele park heen liepen allemaal film figuren zoals Scooby Do, Dora en Optimus Prime

Nadat we het park uit waren gelopen zijn we nog even door de winkeltjes gelopen in de winkelstraat die ervoor zit. En toen nog even naar de Walmart gegaan. Hier hebben we ook iemand blij gemaakt met onze koelbox. Ze stonden in de rij bij de kassa met een koelbox in hun kar en ik ben maar zo brutaal geweest om ze aan te spreken. In mijn beste engels uitgelegt hoe en wat en uiteindelijk bleken het ook Nederlanders te zijn hahahaha. Maar goed hun blij met een gratis koelbox en wij blij dat hij een goede nieuwe bestemming heeft. Hierna lekker een hapje gegeten in ons hotel en daarna alles in onze koffers gepakt (lees gepropt hihi). Nu gaan we lekker slapen en morgen rond half 3 gaan we met het vliegtuig terug naar huis.

Groetjes van ons

Arie en Janny

Jammer dat het er weer op zit. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's.
Een hele goede vlucht.

Dikke knuffel

hella & Gait

tja,dan is t zover,jullie vakantie zit erop.maar jullie hebben veel bekeken en vele belevenissen op gedaan
we wensen jullie n goede vlucht terug,en tot morgen dan maar.

hella & Gait

dikke knuffel van ons.