janwillemenlouise.reismee.nl

Hoe hebben wij the USA ervaren??

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!!!

Wat ons wel opviel was:

* Hoe slecht de wegen eigenlijk waren in Amerika. Vooral LA was heel erg slecht.

* Hoe vriendelijk de mensen er zijn. Ze willen je overal mee helpen en alles uitleggen.

* De temperatuur we hadden gedacht dat het in de meeste gebieden minder warm zou zijn, maar we hebben eigenlijk alleen in San Francisco de lange broek aan gehad.

* Hoe gezond je hier kunt eten. Er is inderdaad wel heel veel fast food maar ook genoeg gezonden dingen. Hier waren wij wel erg blij mee.

Hebben we naar ons idee onze reis goed gepland??

Ja dat idee hebben wij wel. Eigenlijk hebben we onze hele reis geen problemen gehad en waren alle hotels goed. Het enige hotel wat ik persoonlijk niet prettig vond was die in Yosemite (Wawona) maar dat zal er wel aan liggen dat we het niet gewend zijn. Geen tv, hele oude inrichting en hoge plafonds. Het deed gewoon een beetje aftands aan. Maar goed hier hoefde we maar 1 nacht te slapen gelukkig.

Zouden we dit ooit weer doen???

Ja dat denk ik wel maar dan moeten we wel goed gaan sparen hahaha.

Het enige wat ons een beetje is tegen gevallen is de vliegreis. Deze is toch best wel lang en op een gegeven moment wisten we niet goed meer hoe we moesten zitten of hangen. We hebben gevlogen met Arke en wel met de Comfort Class waardoor we wat extra beenruimte hadden. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om te vliegen met een andere maatschappij dus misschien is dat wel iets voor een eventuele volgende keer.

Wink