janwillemenlouise.reismee.nl

Dagje LA

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen op onze laatste zondag in the USA. Daarna even op skype geweest met mijn moeder en toen zijn we gaan ontbijten. Voor mij een geroosterd broodje en voor jw een omeletje. Daar moet ik dus echt niet aan denken s'morgens.

Daarna zijn we op pad gegaan. We wouden graag naar Downtown LA. Daar even wat rondgelopen maar het viel ons tegen. (misschien zijn we ook in het verkeerde deel geweest hoor????) Maar wij vonden het eigenlijk best een vieze stad en met heel veel zwervers. Dus niet heel lang daar geweest. We wouden ook nog graag naar Santa Monica dus daar heen gegaan.

Lekker over de pier gelopen en in het centrum zelf. Daar ook gelijk maar wat gegeten in de Food Court. Dat is wel handig als je niet weet wat je wilt eten. Er zaten in totaal denk ik zo'n 7 verschillende eet tentjes in waaronder een Italiaan, iets met suchi en een chinees. De laatste zijn wij blijven steken. Is weer eens wat anders.

Onderweg terug kwamen we op de snelweg nog een wel heel aparte limo tegen.

Voor nu gaan we zo lekker slapen en morgen op tijd op om te genieten van onze laatste volle dag in het prachtige Amerika!!

Groetjes van ons

Renate, Gerwin & kids

Tjonge, laatste dag alweer vandaag! Dat is echt omgevlogen. Mooie foto's hoor! Ja, Disney blijft leuk ook als je volwassen bent... Ik vond het toen ook prachtig. Geniet van jullie laatste dag en een hele goed reis terug! Past alles in je koffer :-) of moet je eentje extra meenemen!!!
groetjes

bertha

nog heel veel plezier. de dagen zijn wel omgevlogen, maar we hebben hier ook een beetje mee kunnen genieten.

groeten

Gerrike

Dag buurtjes!

Jeetje wat gaat de tijd snel of niet? Heb niet de tijd gehad om alle verhaaltjes te lezen, maar dat ga ik nu doen. Wil jullie in ieder geval een super laatste dag toewensen en een hele goede reis terug! De foto's enzo zien er in ieder geval super uit!!
Geniet ervan en tot snel maar weer!

Liefs, Gerrike