janwillemenlouise.reismee.nl

2 daagjes DisneyLand & Disney Adventure park

Zo hier eindelijk weer een verhaaltje.

De afgelopen 2 dagen hebben wij doorgebracht in Disney!!! En het was super!!! We hebben de eerste dag voornamelijk doorgebracht in het Adventure park en vandaag in DisneyLand zelf. En elke keer verbazen we er ons weer over hoe mooi ze dat toch allemaal kunnen maken. En hoe leuk het als volwassen ook is om er rond te lopen. Zelf ik (die een hekel heeft aan attracties) ben in wat attracties geweest :). Nee geen rare achtbanen ofzo hoor maar gewoon wat kleinere dingen en natuurlijk het reuzenrad.

Ook hebben we nog een watershow gezien, natuurlijk naar de parade gekeken (meerdere malen) en als klap op de 'vuurpijl' het vuurwerk vanavond. Wat gaaf om te zien zeg!!!

Ook hebben we vandaag een bowl bread gegeten in het park. We hadden er nog nooit van gehoord maar het zag er wel leuk uit dus ja dan ook maar proberen he. En het was nog lekker ook hihi.

Voor de rest natuurlijk wat in de winkeltjes gekeken en naar de musical van Alladin geweest. Aan het einde van de avond hadden we ook allebei voeten als Donald Duck maar ja dat hoort erbij he.

Morgen gaan we richting El Segundo (een ander deel van LA) en daar blijven we de laatste 3 nachtjes. En dan zit helaas de vakantie er al weer op. Maar eerst gaan we nog volop genieten van deze dagen. We willen nog van alles zien in LA en we gaan nog naar Universal studio's dus vervelen doen we ons niet.

Hieronder nog wat foto's uit Disney

Groetjes van ons