janwillemenlouise.reismee.nl

Naar Anaheim

Vanmorgen weer tegen half 8 op gestaan en jw is toen even onder de douche gesprongen. Ik heb alvast weer de meeste spullen in de koffers gepakt (het wordt wel steeds moeilijker hoor hihi) en toen zijn we gaan ontbijten. Bij het ontbijt aangekomen was het zo verschrikkelijk druk dat we wat bij elkaar hebben gepakt en mee hebben genomen naar onze kamer. Ondertussen gelijk even het nieuws gekeken en toen de spullen naar beneden brengen om het weer in de auto te zetten. Dit was allemaal vrij snel klaar en na het uitchecken op weg naar Anaheim (Los Angeles).

Onderweg wouden we in ieder geval langs La Jolla. Dit schijnt een heel mooi plaatsje langs de kust te zijn en niks is minder waar. We hebben daar lekker rondgelopen (niet op het strand want het was vloed) en genoten van het mooie weer. En jeetje wat een uitzicht. Ook hier waren weer Zeeleeuwen en wat is het toch super om deze dieren zo in de natuur tegen te komen.

Ook zat hier een pelikaan lekker te genieten van het zonnetje om een beetje op te drogen.

En ook dit leuke diertje kwamen we weer eens tegen. En deze bleef lekker zitten terwijl ik hem op de foto aan het zetten was :)

Daarna weer op weg richting ons hotel voor de komende 3 nachten. Onderweg zijn we nog even gestopt om wat te eten en het was heerlijk!!! Alleen weer verschrikkelijk veel dus ik kwam niet verder als de helft haha. Daar nog even wat rondgelopen en toen weer verder. Tegen 4 uur waren we bij ons hotel het double tree by Hilton. En jeetje wat een hotel zeg!!! Super groot en luxe. Na het inchecken onze kamer gaan bekijken alleen je kon heel goed ruiken dat er iemand in het gerookt en dat was wel heel smerig. Dus weer naar beneden gegaan en uitgelegt en we werden zonder moeite over geplaatst naar een andere kamer. En wat voor een!!! De eerste vonden wij al groot maar dit is een balzaal. Super!!!!! Na alles weer uit de auto te hebben gehaald en effe tv gekeken te hebben zijn we lopend richting DisneyLand gegaan!!!!! Jippie, dit stond voor mij heel erg hoog op mijn verlanglijstje, ja ja als je eenmaal gek van Disney bent dan moet je hier natuurlijk ook naartoe.Lekker op ons gemakje er naartoe gewandeld en onze toegangspassen opgehaald. En leuke verrassing voor ons was dat het hele park in Halloween stijl is. Volgens internet zou dit nog niet het geval zijn maar dus wel :)

Hier lekker rondgelopen en toen het park om 8 uur ging sluiten nog doorgelopen naar DownTown Disney. Hier lekker rondgekeken en vooral ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat een leuke dingen kun je hier toch altijd kopen...... en tegen half 10 waren we terug bij ons hotel. Hier nog even tv gekeken en jw ligt inmiddels al gestrekt op bed en is al vertrokken naar Dromeland. Ik wou toch nog even het verslag erop zetten en ga dus ook zo lekker naar bed. Morgen ochtend kunnen we ietsje rustiger aandoen en hebben we de hele dag lekker de tijd voor de Disney parken.

Groetjes Louise

hella & Gait

tsonge,wat mooi daar. en wat n boel zeeleeuwen. ik vind die pompoen ook leuk zo,en wat leuk dat je t er toch zo aantreft,terwijl ze aangeven dat t zo nog niet is.weer n verrassing toch. ik zag op de foto dat er toch wel aardig volk loopt daar in disneyland. jullie kamer zag er inderdaad mooi uit hoor,luxe. geniet nog maar van deze dagen, en we zien wel weer wat,of horen wel weer wat,kus van ons doei doei

hella & Gait

hello kids,

what a nice pictures again. and the weather is beautiful,so we can see.
that was a bread with something insite,I think that is was pompoenensoep. we enjoy again yor picture's.
now you can go to sleep together,have a nice night,sleep well, and have a nice day tomorrow.
goodbey,sleep well. doei