janwillemenlouise.reismee.nl

Grand Canyon

Helaas hier weer een verslagje zonder foto's. Het internet is hier in Tusayan zo verschrikkelijk traag het is gewoon niet leuk meer. Dus ik hoop dat ik dit er een beetje op kan krijgen.

Vanmorgen lekker op ons gemakje opgestaan tegen half 9. Toen even koffie en een ontbijtje beneden opgehaald en deze boven op gegeten. Toen even lekker gaan douchen en de laatste dingen weer in de koffer gepakt en alles weer in de auto gepakt. Haha we blijven bezig. Daarna zijn we op weg gegaan naar Grand Canyon. Ik (Louise) heb vandaag de hele dag gereden zodat jw ook eens lekker rustig om zich heen kon kijken. Het was een reis van een kleine 3 uur. Tegen 2 uur waren we daar en hebben rustig door het park gereden en genoten van de uitzichtpunten. Maar jeetje wat een uitzicht heb je daar zeg.

Helaas voor ons was het wel wat mistig vandaag maar alsnog erg mooi!!! Onderweg nog staan kletsen met een Nederlans stel wat ook bij ons in het vliegtuig zat naar San Francisco. Onderweg nog langs de weg stopt omdat er aan twee kanten van de weg een kudde Muledeer stonden te grazen. Wat fantastisch om te zien!!!! En ze waren ook helemaal niet bang dus heb ook mooie foto's kunnen maken. Een van de mannetje liep zelfs over de weg!

Tegen 6 uur waren we in ons hotel voor deze nacht en zijn daarna even een hapje gaan eten. Morgen gaan we richting Kingman en de route 66.

Groetjes