janwillemenlouise.reismee.nl

Las Vegas

Wederom een dagje Las Vegas vandaag. We hebben vanmorgen weer lekker geslapentot ongeveer 9 uur (lagen er ook pas tegen 1 uur in de vorige avond). Daarna lekker gaan douchen en gaan ontbijten in ons hotel.

Tegen 11 uur zijn we op pad gegaan vandaag. En wel naar iets wat bij mij ook best wel hoog op het lijstje stond (mam jij weet precies wat ik bedoel

Wink
) Ja ja ik ben hier naar een Amerikaanse hobbywinkel geweest. Wat is dat super zeg en wat een prijsverschil met Nederland!!! Maar ik heb het netjes gehouden hoor. Ondanks dat we bij twee winkels zijn geweest. Tegen de tijd dat we klaar waren had jw wel zin in koffie dus dat even gehaald bij de Starbucks en ik ben even naar de buren gelopen om een lekkere vers geperste sinaasappelsap bij Jamba Juice.

En toen hebben we iets gedaan wat we ook graag wouden als we in Las Vegas waren en dat was naar Pawn Stars gaan. Helaas waren ze er zelf niet maar alle mensen wat was het druk!! En wat een merchandise is er inmiddels van. Jw heeft nog een T-shirt gekocht hihi.

Na dit alles even lekker terug gegaan naar ons hotel om de spullen weg te brengen en de auto in de garage te zetten. Even lekker gerelaxed en toen met de taxi naar hotel The Venetian gegaan. Daar lekker rondgelopen en daarna naar The Mirage gelopen om naar de Secret Garden & Dolphin Habbitat te gaan. En mijn dag was helemaal goed want wat konden we dichtbij de dolfijnen komen!!! Echt genoten daar.

Later weer op pad langs wat hotels en daarna een hapje gegeten in ons eigen hotel. Nu zijn we lekker op de kamer alvast de koffers weer aan het inpakken omdat we hier morgen weer weg gaan. Eigenlijk hadden we nog graag naar Freemont Street gewild maar dat bewaren we maar voor misschien een volgende keer.

Morgen willen we weer vroeg op pad omdat we onderweg naar Zion nog een bezoekje willen brengen aan de Valley of Fire.

Groetjes From Fabulous Las Vegas

Reacties

Reacties

Robert-Jan (MattRob)

Geweldige lange dagen in Las Vegas !! Enige wat ik miste waren wat foto's, maar die ga je waarschijnlijk later nog inladen. Ik ben net 1,5week terug uit Vegas en wat een stad !! Ik weet alleen niet in welk hotel jullie nou zaten ? Staat misschien ergens helemaal aan het begin van je weblog, hier kon ik het niet vinden. Wel south strip volgens mij. Nou, veel plezier in Zion, een van mijn favoriete parken daar !

Louise

Hoi Robert Jan,
Wij zaten in het Monte Carlo hotel in Las Vegas. Ben je voor je werk naar Vegas geweest of samen met Yvonne??
Groetjes Louise

Inge

Hey lieven buurtjes
Wat een avontuur zeg en zoveel mooie dingen die je ons laat meedelen
Echt geweldig hoor
Hier alles goed en ook de diertjes doen het oke
heel veel plezier nog en tot gauw
Liefs van de buurtjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!