janwillemenlouise.reismee.nl

Yosemite

Vandaag wil ik toch eerst zeggen dat we het heel erg leuk vinden om jullie reactie's te lezen. Het is leuk om te zien hoeveel mensen ons volgen

Laughing
. Super!!!!

Maar goed het verslagje van vandaag gaan we er natuurlijk ook weer opzetten want waar we nu zitten hebben we ook gewoon weer Wifi. Dit keer hebben we geen kamer maar een appartement met 1 slaapkamer een woonkamer, keuken en badkamer. Wel effe wennen hihi maar wel leuk!

Vanmorgen zijn we na een hele slechte nacht slapen (veel lawaai van de bovenburen, jw dacht dat ze met koffers aan het gooien waren hihi)om 6 uur eruit gegaan. Snel de koffers in de auto en gaan met die banaan. Als eerst zijn we naar Mariposa grove gereden waar de Gaint trees staan. Onderweg lekker rustig aan gereden in de hoop een beer te kunnen zien maar helaas, wel hebben we een hertenfamilie gezien (papa, mama en 2 kleintjes) was echt super. Ze waren ook helemaal niet bang! Toen we aangekomen waren bij de Gaint trees waren we als 1 van de eerste het was nog voor 7 uur. Wel lekker rustig moet ik zeggen. Hebben daar lekker rond gewandeld en een aantal hele grote bomen gezien.

En heel erg veel eekhoorntjes haha!!! Tegen 9 uur daar weggegaan en terug naar ons hotel voor een ontbijtje maar dat was wel heel erg minimaal deze keer. Nou ja volgende keer beter. Na het uitchecken op naar Glacier Point dit is een van de hoogste punten met uitzicht over de valley. Het was een hele rit er naar toe maar het was het drie dubbel waard.

Daarna zijn we naar de Tioga Road gereden omdat we via deze weg naar de andere kant van het park moesten rijden om naar onze volgende slaap plek te gaan. Onderweg vaak gestopt om te genieten van de mooie uitzichten.

Tegen half 5 waren bij ons volgende hotel en waren dus blij verrast dat dit een appartement was. Het zit op een soort parkje (net als CenterParcs) en wordt normaal in de winter druk bezocht omdat dit ook een wintersport plaats is. Na al onze spullen weer naar binnen te hebben gesleept maar eens gaan kijken wat we zouden gaan eten. Ik heb voor het eerst in onze auto gereden en dat gaat gelukkig net zo makkelijk als met onze Seat. We hadden allebei niet zo heel veel honger en zijn beland bij Carl junior dat is een soort Mc Donald's hier. Nu even aan het puzzelen met onze route voor morgen en zo als het er nu uitziet wordt dat ook weer een ritje van een uurtje of 4.

Zo ga ik nog even lekker douchen en dan morgen het wekkertje weer op 6 uur.

Groetjes van ons

Arie en Janny

Fijn dat wij mee mogen genieten van jullie mooie , onvergetelijke reis. Mooie verhalen,
Dikke knuffel .

hella en gait

hey,wat n grote bomen,eigenlijk had je erbij moeten gaan staan,volgens mij val je dan in t nietbij die reuze bomen.fijn dat de auto fijn rijdt,en en wat goed van je dat je ook n stukje hebt gereden.
dikke kus en knuffel van ons.uitkijken onderweg daar !

hella en gait

ja,dat zijn beste afstanden zo.maar goed als je wat wilt,he.hopelijk zijn er deze keer geen werkzaamheden onderweg,succes daar !

hans en klara

zo te zien hebben jullie al heel wat gedaan en verschillende overnachtingen maar het wel genieten zo als wij lezen mooie verslagen zo blijven we op de hoogte van jullie nog heel veel plezier

Steven en martha

Leuk om jullie reis ervaringen te lezen.