janwillemenlouise.reismee.nl

First full day in the USA

Zo onze eerste volle dag in the USA is een feit.

Na een goede nacht slapen zonder al te veel wakker te zijn geweest zijn we er om 7 uur uit gegaan enbegonnen met een ontbijtje bij ons hotel. Het was simpel maar lekker en daar gaat het om. Na ons ontbijtje terug naar onze kamer om even via skype contact met thuis te maken en gelukkig was mams online. Kon ook niet anders want wij hadden net het ontbijt op en zei was bezig met het avondeten hihi. Op dit moment hebben we 9 uur tijdsverschil met Nederland.

Daarna op pad gegaan. We hebben de auto bij het hotel gelaten aangezien het vandaag Labor Day is en de mensen van het hotel ons al waarschuwde dat het wel eens erg druk kon worden en moeilijk parkeren. Hij had een mooi kaartje voor ons gemaakt en daarop aangestreept welke buslijn we moesten nemen. Dat scheelde ons een heel eind lopen en het koste maar 2 dollar per persoon. De eerst busrit bracht ons naar de Golden Gate Bridge alleen hadden we pech dat het heel erg mistig was en dan bedoel ik ook echt mistig. Vanaf het uitkijkpunt waarop je normaal de brug kon zien konden wij niet eens de contouren zien. We zijn er dus maar naartoe gewandeld en een stuk de brug op gelopen. Het waaide hard maar dat hebben we voor lief genomen.

Daarna de bus weer genomen en zijn we naar Fishermann's Wharf gegaan. Daar lekker rond gelopen en een hapje gegeten. En daarna naar de Zeeleeuwen gaan kijken

Voor de rest daar alles in de buurt bekeken en zijn we nog naar Aquarium of the bay geweest. Dit lijkt heel erg op Sealife in Scheveningen. Na hier alles bekeken te hebben zijn we naar Union Square gelopen en hier gezellig in een bar wat gedronken. We kregen met gemak ook wel zere voeten haha. Uiteindelijk vanaf daar terug gelopen richting ons hotel en bij de Italiaan op Lombard Street wat weesten eten. Daarna lekker terug naar ons hotel gegaan en lekker onder de douche geweest. Terwijl ik dit aan het typen ben ligt jw al lekker te slapen en dat ga ik ook zo doen.

Groetjes Louise

Arie en Janny

Jammer van de mist maar misschIen nog een herkansing?

schrijvertjes

hi luitjes

Heel veel plezier daar en geniet ervan

erna@nijlandes.nl

He luitjes, fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Jammer dat het zo mistig is, maar misschien is het morgen beter en kun je alsnog even gaan kijken. Het is zeker de moeite waard. Geniet ervan, krijgen hier helemaal de kriebels om weer heen te gaan. Liefs de nijlandjes

hella

hallo Kids,
leuke foto's hoor,en beste bulten daar ja,goede training voor de kuiten.ga nog maar genieten.uitkijken onderweg naar Yosemite. slaap lekker en tot horens maar weer.PS je staat mooi op de foto hoor ,echt JW hahaha. geniet samen nog.

MattRob (Robert-Jan)

Wow, wat een luxe, zo door kunnen slapen na de eerste nacht !! Heerlijk dagje SF, jammer van de mist inderdaad ... En die Walmarts, heerlijk hè ;-) ,