janwillemenlouise.reismee.nl

Op weg naar ons laatste hotel

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Tegen half 9 ging ons wekkertje en zijn we eruit gegaan om voor de laatste keer te ontbijten in dit hotel. Wel jammer dat we weggaan want we hebben hier super goed geslapen. Hopen dat dat in het volgende hotel ook zo is. Het is wel van hetzelfde concern dus wie weet. Na ons ontbijtje terug naar de kamer gegaan om onze spulletjes op te ruimen zodat we weer op pad konden gaan.

Vandaag ging de reis naar ons laatste :( hotel in LA (de buurt waar we nu zitten heet El Segundo). Maar we wouden nog wat dingetjes zien onderweg dus op ons gemakje op weg gegaan. Als eerste zijn we naar de buurt Garden Grove gereden hier staat de Crystal Cathedral (de kerk van Hour of Power)

Hier even rondgelopen en daarna op weg naar Hollywood. Eerst naar het Hollywood sign

En daarna door naar The walk of Fame. Hier de auto geparkeerd (jeetje wat duur??? 2 uurtjes gestaan en 9 dollar betalen haha) en lekker rondgelopen en veel naar de stoep gekeken. En natuurlijk alle mensen die daar rondlopen. Wat een apart volk kom je daar tegen haha. En veel mensen die verkleed zijn als film figuren enzo waar je mee op de foto kunt.

Daarna zijn we richting Beverly Hills gereden. Wauw!!! wat een huizen staan daar. En wat een hoge heggen om de huizen achter te verbergen

Helaas hebben we geen bekende sterren gezien haha. Maar wel echt onze ogen uitgekeken daar aan huizen en auto's. Maar ja helaas is ons budget niet toereikend voor deze buurt. Dan toch maar weer verder richting Malibu. We zijn hier naartoe gereden over de Highway 1, deze 'snelweg' loopt langs de kust en is erg mooi om te rijden. Helaas was het erg bewolkt en konden we dus niet zover kijken. Onderweg nog wel een mooie oude brandweer auto gezien en ook hier weer erg mooie huizen.

Uiteindelijk toch maar richting ons hotel gereden waar we tegen half 6 aan kwamen. Na het inchecken onze kamer bekeken en voor de laatste keer alle spullen naar boven gebracht. Deze keer hebben we de hele auto leeg gehaald omdat uiteindelijk alles in onze koffers moet komen. Als dat maar goed gaat komen hahahahah. Vanavond hebben we in ons hotel gegeten want we hadden niet echt zin om nog weer weg te gaan.

Morgen gaan we weer op pad in LA. We willen nog graag naar de Santa Monica pier en Downtown LA. We gaan geen wekker zetten morgen ochtend zodat we lekker rustig aan kunnen doen. Het is immers Zondag he.

Groetjes uit LA

Brigitte

Veel plezier nog!
Wij zijn nu in Page en morgen ook nog en dan maandag naar Monument Valley,dinsdag richting Grand Canyon en woensdag de treinreis en dan donderdag weer naar huis :(
Goede terugreis dinsdag en nog veel plezier in Los Angeles!

hella

hallo kids,
toch t bord van Hollywood he!! en inderdaad die glazen kerk lijkt me ook mooi van dichtbij te zien. verder zo te zien,lijken de wegen daar heel schoon,en inderdaad wat n hoge heggen. verder lijkt t me heel mooi daar. maar goed,jullie vermaken je nog wel lees ik.ga zo maar lekker slapen,in jullie laatste hotelletje !!
dikke kus en knuffel van ons.

hans en klara

hallo louise en jan willem
zo het is dus aftellen geblazen maar nog een paar mooie dagen en nog veel dingen bekijken geniet nog samen en een goede vlucht te rug

Inge

Hey lieve buurtjes
Heel veel plezier nog de laatste daagjes, wat is het toch snel gegaan. en een hele goede en veilige vlucht terug gewenst.

liefs de buurtjes