janwillemenlouise.reismee.nl

Dagje Seaworld

Ja ja vandaag was het dan zover we gaan naar Seaworld. Dit was toch wel iets waar we erg naar uit keken. Dus wekkertje op half 9, ontbijtje gedaan en toen op pad. Om 10 uur stonden we voor de ingang en het park ging net los. We hebben snel onze California Citypasses gekocht (hiermee kunnen we 1 dag naar Seaworld, 3 dagen naar Disneyland en Disney Adv. Park en 1 dag Universal Studio's) en toen konden we naar binnen.

Eerst zijn we natuurlijk gaan kijken bij de Orka's en wat een fantastische dieren zijn dat zeg!! Zo groot maar toch zo sierlijk kunnen zwemmen echt mooi om te zien. Daarna een stukje door het park gelopen en op tijd weernaar de orka's om naar de show te gaan kijken.

Na de show weer lekker verder gelopen door het park en bij alle dieren weesten kijken. We zijn nog bij Turtle Reef geweest hier zag je van hele kleine tot hele grote schildpadden zwemmen.

En natuurlijk nog bij de dolfijnen show geweest.

Tegen 5 uur zijn we bij Seaworld weg gegaan en hebben we rond gereden in San Diego. Uiteindelijk terecht gekomen op Harbor Island en later nog bij een Marine schip weesten kijken wat in de haven lag. Vanaf daar zijn we naar Gaslamp Qauter gelopen om daar een hapje te gaan eten. Dit is een gedeelte van oud San Diego en bestaat uit alleen maar restaurantjes en winkeltjes. Tegen 9 uur waren we weer terug op onze hotelkamer.

Morgen gaan we richting Los Angeles en dan zijn we al aangekomen in onze laatste week van de vakantie :(

Groetjes

Janine

Lees elke ochtend met plezier jullie belevenissen! Geniet van jullie laatste week samen en bij thuiskomst komen we alle foto's en verhalen bewonderen!

X Janine en de jongens

hella

tsjonge jonge wat mooie foto's allemaal. en watme opvalt in de verhalen van jullie en de anderen(Brig&Sjoerd) dat jullie heel verschillende dingen bekijken en doen.dat is ook leuk.maar goed,jullie vermaken je nog wel.t gaat inderdaad hard ja,volgende week de laatste week.heb je nog n beetje redelijk geslapen ?nou ja,ik hoor t nog wel.dikke kus en knuffel van ons aan jullie, ,doei doei.

Alfred en Gerda

Hey!!! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan zeg! Maar goed dat je topfit aan dit avontuur begonnen bent, anders is het niet vol te houden. Haha Timo mist je al, je krijgt de groeten. Hij vroeg als je alweer gauw terugkomt. Erg leuk om de verhalen te lezen, en onverstelbaar wat jullie allemaal zien daar. Ik geloof dat we nog wel een dagje vrij moeten maken om de foto's te bekijken die jullie allemaal gemaakt hebben en de verhalen te horen... Geniet er nog van, wij gaan morgen weer hard aan het werk.
Liefs Alfred en Gerda, Lotte en Noor