janwillemenlouise.reismee.nl

Las Vegas

Vanmorgen hebben we maar eens lekker uitgeslapen, dat hadden we wel verdient na 3 ochtenden van 6 uur. We werden dan ook pas tegen 9 uur wakker en hebben lekker rustig aan gedaan. Hier in het hotel een ontbijtje gehaald maar dat doen we maar niet meer. Het was niet lekker en hartstikke duur!!! Morgen maar eens wat anders opzoeken.

Na het ontbijtje eerst de strip maar weer opgelopen en wat hotels bekeken. We zijn onder andere in het New York New York hotel geweest, het Mandalay bay en Luxor. Tegen 3 uur zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben de autosleutels opgehaald en zijn in de auto gestapt naar het Las Vegas Outlet Centre South. Deze was lekker overdekt en goed voorzien van airco. Daar lekker wat gewinkeld en een hapje gegeten. Vandaag hebben we maar eens gekozen voor Chinees. Pas tegen 8 uur gingen we daar weg en hebben de spulletjes naar ons hotel gebracht. Toen weer de strip opgegaan en net tegen 12 uur hier weer naar onze kamer gegaan. We hebben ons vanaf het Ceasar Palace hotel terug laten brengen door de taxi naar ons hotel want jeetje wat hebben we een zere voeten

Wink

Een kort verhaaltje voordeze dag maar ook hierbij volgen de foto's nog.

Morgen hebben we nog een dagje hier in Las Vegas om overmorgen weer de natuur in te duiken in Zion.

Groetjes van ons

hey kids,
nou jullie vermaken je wel ja. was daar ook dat hotel waar venetie na gebouwd was,of niet ? nou er zullen vast nog wel bezienswaardigheden zijn daar. en n dagje rustig aan,mag ook wel eens. veel plezier nog daar. geniet ervan !!!!

hey kids,
nou,nou jullie zien heel wat hoor zo! en die winkel was zeker n mega winkel(hobby).hadden ze ook spullen voor kerst? dus dat was heel leuk,nu je dat gezien hebt,en natuurlijk al dat andere.wat voor kleur shirt heeft jw genomen?hebben jullie nog gezwommen

hella

en wat lijkt me dat schitterd zeg,bij die dolfijnen.heb je er ook foto's gemaakt.
dit wordt n vakantie om nooit meer te vergeten,denk ik.
zoveel dat jullie zien. woohw !!!!!

klara en hans

wat een mooie verhalen allemaal en foto,s dus samen eens even rond gesnuffeld in de mega grote hobby winkel en ook nog iets leuks meegebracht nog veel plezier