janwillemenlouise.reismee.nl

Death Valley naar Viva Las Vegas

Zo iets later als normaal maar als je in Las Vegas bent is er zoveel te doen en te beleven dat als we terug kwamen in ons hotel we ook bek af waren.

Maar goed hier dan toch het verslag, op dit moment nog zonder foto's want het uploaden hiervan gaat erg langzaam in dit hotel dus die volgen later nog.

Vrijdag ochtend zijn we er weer om 6 uur uit gegaan omdat ik graag de zonsopgang wou zien vanaf het zelfde punt als waar we hem gister hebben zien ondergaan. Om 7 uur zou hij op komen dus om 10 over half 7 waren wij daar al. We waren net als gister niet de enige. De zon kon je goed zien opkomen maar helaas was het erg bewolkt en scheen hij dus niet zo duidelijk de valley in als het anders zou zijn. Nou ja dat is pech hebben maar heb wel mooie foto's kunnen maken.

Daarna zijn we terug gegaan naar onze kamer en hebben ons gemakje gegeten, de koffers ingepakt en weer in de auto gezet en uitgecheckt. Al met al was het toen goed 9 uur eer we op pad gingen richting Las Vegas. Onderweg zijn we nog gestopt bij Dante's view dit is het hoogste punt waar je met de auto kunt komen en uitzicht hebt over de valley. Dit was adembenemend mooi om te zien. Het was er ook niet erg druk dus lekker staan genieten daar. Toen weer verder want het was nog een mooi stuk rijden voor we Death Valley uit waren. Vlak voor we Las Vegas in zouden rijden wouden we nog even stoppen bij Red Rock Canyon alleen dit was makkelijker gezegt als gedaan. Na een poosje gezocht te hebben en eerst het uitkijk punt bezocht te hebben konden we eindelijk de juiste ingaan vinden. Hier hebben we eerst een bezoekje gebracht aan het visitor center en later de 13 mile scenic drive gereden door het park. Je kon hier ook wel wat wandelroute's lopen maar met de hitte die daar is was dat niet erg prettig.

Voor we naar ons hotel in Las Vegas zijn gereden hebben we eerst onderweg maar eens bij Mc Donald's gegeten. Voor de eerste keer sinds we hier zijn. Daarna zijn we de strip over gereden en toen naar ons hotel gegaan. Het was toen al tegen 5 uur. Maar wat een hotel zeg!! Hartstikke luxe en ons kamer is ook top. Lekker ruim en een grote badkamer. Heerlijk!!!

Na alles weer naar de kamer te hebben gesleept en even lekker gedoucht te hebben zijn we maar eens de strip opgelopen. Nou echt je weet niet wat je ziet. Wat een hotels!! Eerst hebben we maar eens een hapje gegeten en wat een keuze maar we hebben het lekker simpel gehouden door een wrap te halen. Daarna lekker rond geslenterd over de strip (een stukje ervan dan) en even bij de M&M shop geweest. Gewoon een winkel van 4 verdiepingen met alleen maar spulletjes van M&M. Tegen half 12 waren we weer bij ons hotel en heb toen nog even gechat met mijn ouders. Daar was het toen inmiddels 9 uur s'morgens.

Groetjes Louise

mary-ann

Wat leuk dat verslag elke keer, wat is het daar mooi. We blijven jullie volgen.groetjes