janwillemenlouise.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen

Ja ja, na bijna een jaar lang alles plannen en uitzoeken is het nu eindelijk zover.

Nog een nachtje in ons eigen vertrouwde huisje om morgen om half 7 te vertrekken naar Schiphol. Mijn ouders brengen ons weg en dat is wel heel fijn. Daar nog gezellig een bakkie koffie drinken en een broodje eten om dan rond kwart voor 11 de lucht in te gaan richting Oakland. Op dit moment dat ik dit zit te typen gieren de zenuwen door mijn lichaam

Wink
en ik moet zeggen ik hoop dat dat snel ophoudt hihi.

Voor degene die het leuk vind om ons te volgen is hierbij ons vluchtnummer:

OR0315

Naar verwachting zal het volgende berichtje zijn vanuit ons eerste hotel in San Francisco.

Groetjes Louise

Reacties

Reacties

bertha ferwerda

een hele prettige vakantie. zogauw straks het vliegtuig in de lucht is zullen de zenuwen wel voorbij zijn en kan het echte genieten gaan beginnen. maak er wat moois van !

klara edelenbos

een hele fijne vakantie samen ,zodra jullie morgen vliegen vergeet je alles om je heen dan gaan jullie echt genieten van alles

Hennie en Oma van ommen

Hoi wij willen jullie een hele fijne vackantie toe wensen
geniet ervan, het is zo weer voorbij, ik zal jannes jullie verslagen wel laten lezen.

Hartelijke groetjes van ons.

De Hammies

Hey, hopelijk bevalt het goed in de lucht! Hele hele fijne vakantie en veel plezier... We zien uit naar jullie verhalen en foto's!
lieve groetjes Gerwin, Renate, Ryan en Linsey

Hans en Betsie

Hello,
Inmiddels zitten jullie in America!!!!!!!!!
Ging het goed met de vlucht? De zenuwen nu onder controle? Heel veel mooie momenten samen. We gaan het volgen. Leuk dat dat zo kan
Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!