janwillemenlouise.reismee.nl

Het aftellen kan nu echt beginnen......

Ja ja het begint er op te lijken. Nog 25 nachtjes slapen en dan stappen we het vliegtuig in.

Op dit moment hebben we eigenlijk alles geregeld wat er op onze lijstjes stond. Nu zijn we bezig om extra dingen uit te zoeken. Zoals de mooiste wegen om te rijden, we willen natuurlijk niet altijd over de highway cruissen

Cool

Vanavond hebben we nog een tour geboekt voor Antelope Canyon (in de buurt van Page) en we hopen natuurlijk op de tour van 11:30 uur want dat schijnt het beste moment van de dag te zijn.

Zondag komen Sjoerd en Brigitte gezellig bij ons op bezoek. Die gaan dezelfde periode naar Amerika als wij en misschien kunnen we nog tips enzo uitwisselen.

Ook hun gaan een weblog bijhouden en deze kun je hier vinden kloekopreis.waarbenjij.nu

Ondertussen natuurlijk al een beetje het weer aan het volgen oponze bestemmingen en aan het duimen dat de stand van de dollar/euro nog iets gunstiger wordt van ons natuurlijk

Tongue out

Groetjes Jan Willem & Louise

Renate

Hey, ziet er goed uit! Ben zelf 13 jaar geleden ook in Amerika geweest, maar dan aan de andere kant een hele beleving. Maar met de auto is alles goed te doen hoor! Je kijkt je ogen uit op die brede snelwegen :-) Maar vooral de kleine weggetjes door de plaatsjes zijn leuk, zeker doen! We gaan jullie wel volgen!! tot snel groetjes uit Hasselt

klara

hallo jullie vakantie ziet er mooi uit en ga er van genieten we blijven jullie volgen hans en klara

hella & Gait.

hello Kids.
wederom weer mooie foto's. jullie zullen je ogen wel uitkijken daar.T lijkt me verschrikkelijk mooi die natuur daar.daar al die vlaktes.hier wordt alles hutje mutje bij elkaar gebouwd.maar goed.veel plezier nog,en veilige mijls daar.dikke kus en knuffel van ons.

Familie Katuin

Hallo, Jan Willem en Louise,
We hebben afgelopen zaterdag een paar foto's van jullie gezien bij jullie ouders.
Mooie foto,s, Het lijkt mij daar erg mooi.
Ik denk dat jullie hele verhalen hebben als jullie terug zijn.
Geniet er maar van . Wij blijven wel op de hoogte via jullie ouders. Groetjes, Hennie en Tiny Katuin