janwillemenlouise.reismee.nl

Hoe staat het ervoor?

Zo op dit moment hebben we een dik boekwerk klaar liggen wat mee gaat op vakantie.

Hierin hebben we alle boekingen en info zitten die we nodig zijn tijdens onze reis. Inmiddels zijn alle hotels geboekt gelukkig, dus weer een zorg minder. Op dit moment moeten we alleen de ESTA nog aanvragen en kunnen we ons nog wat inlezen in dingen die we gaan bekijken. Als het goed is komt volgende week mijn NetBook binnen die ik heb besteld voor de vakantie en waarmee ik dus ook dit weblog kan bijhouden. Hier wil ik even wat filmpjes opzetten en E-Books. Maar ook het bewerkingsprogramma van Nikon zodat ik eventueel al wat foto's kan bewerken tijdens onze reis.

Voor de rest hebben we lijstjes hihi wat we niet moeten vergeten. Ohw ja we moeten nog een Internationaal rijbewijs regelen bij de ANWB. Dit moet ook nog op ons lijstje.

Zometeen zal ik nog even het stukje waarin onze hotels staanaanvullen zodat deze ook up - to - date is.

Tot nu toe zijn onze vluchttijden nog niet echt gewijzigd, alleen de terugvlucht vanuit Los Angeles is een half uurtje eerder geworden. Voor de rest nog geen bijzonderheden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!